خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

مجازی سازی شبکه های کامپیوتری خدمات مجازی سرور

علت اهمیت مجازی سازی شبکه برای مدیران سازمانها چیست ؟ با ورود فناوری مجازی سازی یا virtualization در عرصه شبکه های رایانه ای ، به آسانی میتوان از یک سرور ، چند سرور مجازی ایجاد کرد و از همه ظرفیت های سرور شبکه به طور بهینه بهره برداری کرد. معمولا مدیرانی که می خواهند چند سرور برای سازمان خود تهیه کنند ، با خریداری فقط یک سرور و استفاده از تکنولوژی مجازی سازی سرور ، میتوانند انواع گوناگونی از ماشین های مجازی با وظایف مختلف روی سرور راه اندازی کنند و علاوه بر افزایش کارایی شبکه ، هزینه های شبکه را کاهش دهند. کنترل بهینه سرورهایی که مجازی سازی شده اند ، باعث بالا رفتن راندمان شبکه و همچنین صرفه جویی در هزینه های نگهداری و تعمیرات تجهیزات و سرانجام موجب صرفه جویی در هزینه های سازمان می گردد که تحقق این هدف ، مهمترین علت مجازی سازی شبکه برای مدیران شرکت ها می باشد. 

شرکت آریستک با تجربه چندین ساله در عرصه ارائه خدمات مجازی سازی سرور شبکه های کامپیوتری ، به شما مدیران شرکت ها پیشنهاد می کند که اگر قصد بالا بردن عملکرد و صرفه جویی در هزینه های شبکه سازمان خود را دارید ، مجازی سازی با VMware یک راه حل بسیار مطلوب برای شرکت شما می باشد و به شما مدیران گرامی این اطمینان خاطر را می دهیم که مجازی سازی سرور با آریستک ، تجربه ای بسیار لذت بخش از یک شبکه با راندمان بالا ، نوین و ارزان را خواهید داشت.  پس از مشاوره های اولیه و تهیه سخت افزارهای لازم برای آماده سازی زیرساخت های مجازی سازی شبکه ، نیازها و اهداف سازمان و نوع مجازی سازی مورد تجزیه و تحلیل کارشناسان آریستک قرار میگیرد و بهترین راهکار برای مجازی سازی شبکه سازمان به مدیران شرکت پیشنهاد داده می شود.

با توجه به بررسی های فنی قبلی ، تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز برای مجازی سازی سرور ها ، نصب و راه اندازی می شود و کارشناسان پشتیبانی آریستک در فواصل زمانی منظم ، عملکرد تجهیزات و ماشین های مجازی شبکه را رصد می کنند تا هیچگونه اختلالی در شبکه وجود نداشته باشد. در راستای کسب رضایت مشتریان در استفاده از خدمات مجازی سازی شبکه ، هیچگونه فعالیتی بدون موافقت مدیران آریستک انجام نخواهد شد و تمامی امور مربوط به خدمات مجازی سازی سرور متخصصان شبکه ، زیر نظر واحد مراقبت از مشتریان آریستک می باشد. شما سروران گرامی با شماره گیری تلفن 02188549360 می توانید با کارشناسان آریستک مرتبط باشید و یا از طریق وبسایت www.aristec.net درخواست خدمات مجازی سازی شبکه خود را ثبت کنید تا کارشناسان آریستک با شما تماس بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی