خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

خدمات بکاپ سرور شرکت آریستک

آیا با بهره مندی از خدمات راه اندازی backup server شرکت های ارائه کننده خدمات شبکه می توان امنیت شبکه های کامپیوتری سازمان ها را بالا برد؟ این سوال، پرسشی بوده است که همیشه مدیران شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ مدام از متخصصان شبکه می پرسند و متاسفانه اغلب ترجیح می دهند که از هزینه های اضافی پرهیز کنند و راه اندازی backup server را کاری اضافه قلمداد می کنند! در صورتی که باید به جدیت بگوییم خدمات راه اندازی بکاپ سرور نه تنها شرکت یا سازمان را درگیر هزینه های اضافی نمی کند، بلکه موجب صرفه جویی های محسوسی در شبکه های کامپیوتری سازمان ها نیز می شود. زیرا شبکه شرکت ها هر لحظه با خطر مواجه شدن با بدافزارها، باج افزارها و ویروس ها روبه رو هستند و از طریق خدمات راه اندازی backup server می توانند اطلاعات سرورهای خود را بیمه کنند. چنانچه اطلاعات و دیتاهای شبکه سازمان در اینگونه حملات سایبری حذف شوند، به کمک راه اندازی بکاپ سرور می توان کلیه فایل های حذف شده را بازیابی نمود. 

شرکت هایی که به بکاپ گیری تحت شبکه توجهی نداشتند و مورد دستبرد اطلاعاتی توسط باج افزارها قرار گرفته اند، راه اندازی backup server در شبکه های کامپیوتری آن امری واجب تلقی میشود چراکه بنا بر تحقیقات موسسات سایبری، روزانه بدافزارها و باج افزارهای مختلفی توسط هکرها تولید تولید میشود و احتمال اینکه این قبیل شرکت ها دوباره مورد هجوم این باج افزارها قرار بگیرند نیز وجود دارد. مدیران شرکتها پس از نصب شبکه در سازمان خود میبایست توجه ویژه به راه اندازی backup server داشته باشند و به این نکته توجه داشته باشند که تدابیر امنیتی مرسوم مثل نصب آنتی ویروسها، فایروال و... به هیچ عنوان کفایت نمیکند و در هر لحظه باید احتمال حذف اطلاعات از سرورهای خود را داشته باشند. لذا احتیاط شرط عقل میباشد و راه اندازی backup server میتواند از طریق بازیابی فایلهای پاک شده سرور، موجب بیمه شدن اطلاعات موجود در شبکه شود. شما خوانندگان عزیز میتوانید با کلیک روی لینک زیر به صفحه مشاوره تخصصی خدمات بکاپ گیری سرور هدایت شوید و با کارشناسان بکاپ سرور شرکت آریستک مرتبط باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی