خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

استخدام گرافیست در شرکت آریستک

بیشتر گرافیست هایی که به برنامه های کامپیوتری حوزه طراحی مسلط هستند، توانایی خاصی در خلاقیت ورزی و ارائه ایده ندارد یا به عبارتی ساده تر، روحیه هنرمندانه ای ندارند. اغلب کسانی که برای سمت شغلی استخدام گرافیست به آریستک رزومه کاری ارسال میکنند، مهارت و دانش بالایی در اجرای ایده ها دارند و در کار خود حرفه ای هستند اما از ذوق و قریحه هنری برخوردار نیستند و نمونه کاری هایشان دارای خلاقیت خاصی نمی باشد. در واقع قادر به ارائه ایده جدید در خلق آثار گرافیکی نیستند. ما در آریستک به دنبال جذب و استخدام گرافیست های حرفه ای هستیم که از ذوق هنری برخوردار باشند تا بتوانند با خلاقیت و ایده پردازی های خود، خدمات شبکه آریستک را با طرح های گرافیکی نو به سمع و بصر مشتریان برسانند. 

برای استخدام طراح گرافیک در شرکت آریستک، تنها به میزان تخصص طراح در کار با کامپیوتر توجه نمیکنیم، بلکه میزان علاقه وی به هنروری، استعداد، خلاقیت و توانایی ایده پردازی آن را مورد محک جدی قرار خواهیم داد. متقاضیان استخدام گرافیست در تهران که دارای روحیه هنری در خلق آثار خلاقانه دارند، توجه داشته باشند که میزان مهارت آنها در کار با نرم افزارهای گرافیکی نیز بسیار برای ما مهم می باشد و هنرمندان خلاق متقاضی استخدام گرافیست در آریستک را از این جهت حتما مورد ارزیابی قرار میدهیم. بنابراین به کسانی که عاشق دنیای هنر، گرافیک و خلاقیت هستند و تسلط بالایی نیز در نرم افزارهای طراحی گرافیکی دارند پیشنهاد میکنیم که هر چه سریع تر از طریق لینک زیر به وبسایت آریس تک مراجعه کنند و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی استخدام گرافیست، هر چه سریع تر نسبت به تکمیل رزومه آنلاین و ارسال آن اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی