خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

نصب و راه اندازی شبکه های سازمانی - نصب شبکه در تهران

راه اندازی شبکه کامپیوتری به طور اصولی و استاندارد ، نقش بسیار مهمی در مدیریت بهینه و برنامه ریزی سازمان ایفا می کند و اگر بر اساس اهداف و نیازهای سازمان طراحی نشود ، زیر ساخت مناسبی برای یکپارچه سازی منابع و همچنین افزایش بازدهی فعالیت های تحت شبکه سازمان نخواهد بود. لذا راه اندازی شبکه توسط یک تیم حرفه ای و باتجربه ، بیش از اینکه صرفا یک "گزینه انتخابی" تلقی شود ، در حقیقت یک راه حل و نوعی نیاز محسوب می شود. نیاز سازمان به برخورداری از شبکه استاندارد ، موجب اهمیت مدیران به راه اندازی شبکه آریستک در سالهای اخیر شده است ؛ چرا که آریستک با سیزده سال سابقه در حوزه راه اندازی شبکه های کامپیوتری ، به خوبی توانسته است کارنامه درخشانی را در این زمینه از خود به جای بگذارد. 

مدیران سازمانها می توانند یک نفر مسئول شبکه استخدام کنند تا کلیه امور مربوط به راه اندازی شبکه سازمان و پشتیبانی آن را انجام دهد و یا اینکه میتوانند با هر کارشناس IT وارد مذاکره شوند و با آن قرارداد راه اندازی شبکه منعقد کنند ؛ اما به چه قیمت؟ آمار و نتایج بدست آمده از تحقیقات حاکی از آن است که اغلب مدیرانی که نصب و راه اندازی شبکه سازمان خود را به یک شخص سپرده اند ، از اوضاع شبکه های کامپیوتری در سازمان رضایت مطلوبی ندارند و مدام با مشکلات و چالش های گوناگون مواجه می شوند! زیرا طراحی استاندارد ، یکپارچه و قابل توسعه ای هنگام راه اندازی شبکه سازمان در نظر نگرفته شده است و در بسیاری از مواقع ، امکان توسعه شبکه و همگام شدن آن با رشد سازمان وجود ندارد.

راه اندازی شبکه غیر اصولی می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سازمان در پی داشته باشد و در آینده ای نه چندان دور ، هزینه های هنگفتی را برای تعمیرات و رفع مشکلات شبکه ، به سازمان تحمیل کند. بنابراین مدیرانی که برخورداری از شبکه با کیفیت را به شبکه ارزان قیمت ترجیح می دهند ، آریستک به عنوان یک شرکت راه اندازی شبکه تراز اول و باتجربه ، آماده خدمت گذاری و ارائه خدمات راه اندازی شبکه به این دسته از مدیران می باشد. متخصصان آریستک با آنالیز اهداف و نیازهای سازمان ، بهترین راه حل های منطقی را در طراحی شبکه سازمان لحاظ می کنند و از ابتدای مشاوره تا انتهای پروژه نصب و راه اندازی شبکه ، در کنار مدیران خواهند بود و تمام مراحل و فعالیت های انجام گرفته را در قالب گزارشات و مستندات به ایشان تقدیم میکنند. شما مدیران گرامی همواره می توانید با شماره گیری 02188549360 با مشاوران و متخصصان آریستک در ارتباط باشید و یا با مراجعه به وبسایت www.aristec.net درخواست تماس خود را برای راه اندازی شبکه سازمان خود ثبت کنید تا کارشناسان آریستک در اسراع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی