خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۱
  • ۰

خدمات راه اندازی ایمیل سرور داخلی Exchange

چه عاملی سبب شده است که راه اندازی ایمیل سرور در میان شرکت ها و سازمانها رواج پیدا کند؟ با پررنگ تر شدن نقش شبکه های کامپیوتری در اتوماسیون سازی شرکت ها، فرآیند مکاتبات اداری سازمان ها در حال منسوخ شدن می باشد چرا که امروزه، در عصری زندگی میکنیم که خودکار سازی و سرعت حرف اول را در پیشرفت کسب و کارها و شرکتها در بازارهای پر رقابت امروزی می زند. در واقع شرکتهایی که بدون راه اندازی ایمیل سرور قصد دارند سهمی در بازار داشته باشند، با شکست مواجه می شوند زیرا بدون بهره مندی از مکانیزاسیون اداری و خودکار سازی فرآیندهای امور ، بازدهی و عملکرد سازمان کاهش پیدا می کند که همین عامل می تواند منجر به شکست در بازار شود. 

تاثیر راه اندازی ایمیل سرور در ارتباطات داخلی

مدیران شرکتها به وسیله راه ‌اندازی میل سرور داخلی قادر خواهند بود از طریق سرویس‌های مختلف نرم افزار exchange همچون نرم افزارهای یکپارچه مدیریت پشت الکترونیکی، تقویم، دفترچه یادداشت و... تاریخ دقیق جلسات اداری را تعیین کنند و برای اطلاع‌رسانی به پرسنل شرکت، آنها را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این مدیران قادر خواهند بود به کمک راه اندازی exchange کارکنان خود را بر حسب وظایف شان دسته بندی کنند و نامه های اداری، اسناد و مدارک و اطلاعات شرکت را به یک پرسنل یا چندین کارمند به‌صورت دسته جمعی ارسال کنند. با راه اندازی میل سرور سازمانی، کاررکنان و مسئولین ارشد شرکت می توانند از راه دور نیز به نامه های اداری دسترسی داشته باشند و از طریق اینترنت، با هر دستگاهی قادر خواهند بود به وب متصل شوند و به ایمیل سرور دسترسی داشته باشند.

تاثیر راه اندازی ایمیل سرور در ارتباطات خارجی

کسب و کارهای کوچک و بزرگ که در حوزه های تجاری فعالیت می‌کنند، به دلایل بیزینسی و رقابتی نیازمند این هستند که مکاتبات و ارتباطات خود با سازمان‎ها و شریکان تجاری خود را در فضای رسمی انجام دهند و بر همین اساس با راه اندازی ایمیل سرور داخلی می توانند به خواسته و هدف خود برسند. سازمان‌های دولتی و خصوصی نیز به این دلیل که با دیگر شرکتهای پیمانکاری و سازمانهای وابسته باید نامه‌نگاری رسمی داشته باشند، به کمک راه اندازی ایمیل سرور سازمانی می‎توانند مکاتبات اداری برون سازمانی خود را انجام می‌دهند. یکی از برجسته ترین امکانات راه اندازی میل سرور در شبکه داخلی برای سازمان‎های دولتی و خصوصی این است که می‎توانند با دامین سرور اختصاصی (که در اکثر مواقع برگرفته از اسم برند یا سازمان می‌باشد) با شرکت‌های دیگر مرتبط باشند و نامه‎های رسمی و تجاری خود را بدون نیاز به سرویس‌های آنلاین خارجی مثل جیمیل، یاهو، هات میل و... انجام دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی