خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۱
  • ۰

استخدام کارآموز شبکه

همان‌طور که می دانید کتب دانشگاهی رشته‌های علوم کامپیوتر که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، ارتباط کمی با بازار کار دارند و به خاطر عدم کاربردی بودنشان، اطلاعات فنی خوبی به دانش آموختگان منتقل نمی‌کنند. بر همین اساس فارغ‌التحصیلان تصمیم می‌گیرند برای استخدام کارآموز شبکه در شرکت‌های معتبر کامپیوتری اقدام کنند تا از این طریق بتوانند تجربیات فنی خوبی کسب کنند. امروزه اغلب افرادی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، پیش از آنکه برای استخدام کارآموز شبکه در تهران آماده شوند، وارد دوره‌های تخصصی آکادمیک موسسه‌های آموزشی می‌شوند تا دانش تخصصی خود را در رابطه با شبکه‌های کامپیوتری بالا ببرند و چیزی را یاد بگیرند که اصطلاحاً بازار کار به آن نیاز داشته باشد. طی تحقیقاتی که انجام شده است اغلب متقاضیان استخدام کارآموز شبکه آریستک، افرادی هستند که دانش نظری بالایی در رابطه با انواع خدمات شبکه دارند ولی به دلیل کم تجربگی و فقدان بسترهای لازم برای بکار گیری اطلاعات تئوری خود، نمی‌توانند جذب شرکت‌های کامپیوتری معتبر شوند. 

استخدام کارآموز شبکه در آریستک

با توجه به اینکه آموزش کارآموزان، امری وقت گیر و هزینه بر برای شرکت آریستک و یا دیگر شرکت‌های شبکه است، لذا مدیران ترجیح می‌دهند گزینش‌های سختی را هنگام استخدام کارآموز شبکه های کامپیوتری اعمال می‌کنند تا فقط افرادی را جذب کنند که ارزش سرمایه گذاری داشته باشند. به‌عنوان مثال شرکت آریستک تنها افراد باهوش و بااستعدادی که دانش بالایی را در حوزه شبکه‌های کامپیوتر دارند را جذب می‌کند و بسترهای لازم را برای تجربه اندوزی وی مهیا می‌کنند. متأسفانه شرکت‌های کمی حاضر هستند که استخدام کارآموز شبکه را در سازمان خود پیاده سای کنند زیرا تربیت کارآموز امری هزینه بر می‌باشد و حوزه شبکه‌های کامپیوتری بسیار حساس می‌باشد و مشتریان این شرکت‌ها تمایل دارند پروژه‌های خدمات شبکه فقط توسط افراد خبره انجام بگیرد.

آریستک اهمیت ویژه ای برای استخدام کارآموز شبکه از دانش آموختگان باهوش و با استعداد قائل است و با توجه به اینکه بهره مندی از نیروی انسانی توانمند در آریستک باعث ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان و در نهایت سربلندی برند آریستک شده است ، بنابراین فرآیند استخدام و تربیت متخصص از طریق استخدام کارآموز شبکه کامپیوتری ، یکی از سیاست های حرفه ای آریستک در راستای پیشبرد اهداف والا می باشد؛ پس اگر از دانش تئوری بالایی در شبکه های کامپیوتری برخوردار هستید و فکر می کنید در این راه انگیزه و استعداد بالایی دارید ، می توانید با کلیک روی لینک زیر به فرم استخدام کارآموز شبکه در شرکت آریستک دسترسی داشته باشید.

نظرات (۱)

  • سیدمهدی حسینی
  • سلام..سید مهدی حسینی هستم..26ساله..لیسانس مهندسی نرم افزار
    دارای مدارک شبکه های کامپیوتری و زبان انگلیسی خوب
    برای کاراموزی بدون حقوق و مزایا جهت همکاری بعد از اتمام دوره کاراموزی


    09339047530

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی