خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک

استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک چرا مخصوص حرفه ایها ست ؟ معمولا اشخاصی که در کار خود حرفه ای هستند و تجربه بالایی در حرفه خود دارند ، از کارفرمایان حقوق زیادی را طلب می کنند و بر همین اساس مدیران سعی می کنند برای استخدام در شرکت کامپیوتری ، از کسانی در بدنه سازمان خود استفاده کنند که دستمزد پایینی درخواست کنند! اما ما در آریستک نظر متفاوتی داریم و سنگ بنای شرکت خود را روی رضایتمندی مشتریان پایه گذاری کرده ایم. در آریستک فقط اشخاصی را استخدام می کنیم که علاوه بر تمایل به پیشرفت خود ، به پیشرفت آریستک فکر کنند و همت خود را برای ترقی آریستک به کار بگیرند. کسانی که فقط به پیشرفت خود فکر می کنند باعث پسرفت در آریستک می شوند و ما سعی میکنیم این افراد را در مجموعه خود نپذیریم. آریستک به کسانی نیاز دارد که بتوانند پرچم اقتدار این شرکت را همچنان بالا نگه دارند و آریستک را در خدمات رسانی بهتر به مشتریان یاری کنند. 

برای استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک متقاضیان می بایست در آزمون ورودی ما شرکت کنند و کسانی که نمره بالاتری را جذب می کنند دعوت به مصاحبه می شوند. ما از این طریق توانسته ایم فقط کسانی که از هوش و خلاقیت بالایی برخوردار هستند را در مجموعه خود استخدام کنیم و به آنها می بالیم. چنانچه بخاطر استخدام در شرکت کامپیوتری ، دنبال محیطی ساکت و بدون چالش هستید ، پس وقت خود را برای استخدام در آریستک تلف نکنید. چرا که محیط کاری آریسک بسیار پویا می باشد و دائما افراد در حال حل مسائل مختلف و مبارزه با معماها هستند. ما مشتریان زیادی از بهترین برند های ایران را داریم و آنها به ما اعتماد کرده اند. هنگام استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک ، به هیچ عنوان حاضر نیستیم با سهل انگاری در فرآیند جذب متقاضیان ، اعتبار خود را نزد مشتریان از دست بدهیم! بر همین اساس فقط سعی میکنیم کسانی که عاشق حل مسئله هستند و از به چالش کشیدن شدن در موضوعات فنی شبکه ، لذت می برند.

شرایط استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک

همانطور که عرض کردیم ، اگر دارای روحیه جنگجویانه برای استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک هستید ، هر چه سریع تر درخواست همکاری خود را برای ما بفرستید تا مدیران آریس تک رزومه شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. اما اگر از برخورد با دغدغه های فنی فراری هستید و سعی می کنید به دنبال آرامش در محیط کار باشید ، بهتر است استخدام در شرکت کامپیوتری آریستک را نیز فراموش کنید چرا که آریستک فقط مخصوص متخصصان شبکه و حرفه ای ها می باشد. شایسته سالاری در آریستک اولویت کلیه استخدامی ها می باشد و مفتخر هستیم از معدود شرکت هایی هستیم که تنها ملاک برای استخدام در شرکت کامپیوتری را برخورداری از هوش و توانایی های بالا در ارائه خدمات شبکه می دانیم. اگر در هر یک از کارهای مربوط به شبکه های کامپیوتری مهارت خاصی دارید ، همین امروز رزومه خود را برای ما ارسال کنید و منتظر تماس مدیران آریستک برای شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه های فنی باشید. جهت ارسال درخواست شغل ، روی لینک زیر کلیک کنید.

  • 17/11/18
  • aristec net

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی