خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

استخدام پسیو کار شبکه در آریستک

روند استخدام پسیو کار شبکه در آریستک چگونه می باشد؟ برای پیاده سازی یک شبکه به شکل استاندارد در یک شرکت ، می بایست از شروع پروژه کار را اصولی و تخصصی جلو برد و بسترهای استاندارد و توسعه پذیری در شبکه آن سازمان ایجاد کرد. از این رو ، همیشه در آریستک نیاز به استخدام پسیو کار شبکه احساس می شود تا شمار نیروی کار ماهر آریستک به منظور کابل کشی شبکه پروژه های سازمانها تامین و افزایش یابد. بنابراین چنانچه نصاب دوربین مداربسته حرفه ای می باشید و به دنبال جایی مناسب برای استخدام نصاب شبکه و پسیوکاری شبکه هستید ، باعث افتخار ماست که به تیم ما ملحق شوید.

همانطور که می دانید ، آریستک یک شرکت مطرح در زمینه خدمات نصب و راه اندازی شبکه می باشد و تعداد زیادی از کمپانی های تراز اول کشور از مشتریان ما می باشند ؛ بنابراین در راستای ادامه و ارتقای کیفیت فعالیت های خود ، تنها کسانی را که نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای هستند را جذب می کنیم و سعی میکنیم از استخدام پسیو کار شبکه تازه کار و یا مبتدی در آریستک خودداری کنیم. بر همین اساس پیش از جذب متقاضیان نصاب دوربین مداربسته در تهران ، آزمون های ورودی آکادمیک و فنی از این افراد می گیریم تا از میان شان ، فقط حرفه ای ها را برای استخدام پسیو کار شبکه در آریستک انتخاب کنیم.

 

متقاضیان نصاب دوربین مداربسته توجه کنند

داوطلبان استخدام پسیو کار شبکه در آریستک باید به این نکته توجه داشته باشند که یکی از عواملی که باعث اعتماد مدیران شرکت ها به ما شده است ، اهمیت آریستک به استفاده از تجهیزات شبکه اصل و غیر تقلبی در نصب و راه اندازی شبکه شرکتها است ؛ بنابراین پسیوکار شبکه در تیم آریستک باید از مهارت های تخصصی بالایی در شناخت تجهیزات اورجینال برخودار باشد تا تجهیزات شبکه مورد استفاده مشتریان آریستک از کیفیت ممتازی برخوردار باشد. داوطلب استخدام پسیو کار شبکه علاوه بر برخورداری از قدرت تشخیص تجهیزات باکیفیت ، می بایست توانمندی های قابل ملاحضه ای در نصب سرور ، داکت کشی ، سیم کشی شبکه و ... داشته باشند تا خدمات کابل کشی شبکه آریستک برای مشتریان به نحو احسن انجام بگیرد.

اگر نصاب دوربین مداربسته هستید و می خواهید در مجموعه ما فعالیت کنید ، کافیست رزومه کاری خود به ما بفرستید تا مورد بررسی کارشناسان و مدیران آریستک قرار بگیرد و در صورت صلاحدید با شما تماس خواهند گرفت. . اگر از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام پسیو کار شبکه در کرج و تهران برخوردار باشید ، حتما درخواست شغلی خود را به ما ارسال کنید و مطمئن باشید درخواست ها شما عزیزان رسیدگی خواهد شد. داوطلبان استخدام پسیو کار شبکه در تهران ، می بایست جهت مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی پسیوکاری و نصاب دوربین مداربسته در آریستک ، به لینک زیر مراجعه کنید و سپس رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

 

نظرات (۱)

  • حمید زمانانی
  • سابقه بالا در کابل کشی وپسیو دارم شماره موبایلم09370040949
    پاسخ:
    سلام آقای زمانی.
    لطفا با شماره 02143027 تماس بگیرین.
    یا اینکه به وبسایت www.aristec.net مراجعه کنین و اطلاعات تماس خودتون رو در قسمت "تماس با مشاوران آریستک" وارد کنید تا باهاتون تماس بگیرند. با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی