خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه آریستک ، شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری ، خدمات راه اندازی و پشتیبانی شبکه

  • ۰
  • ۰

خدمات راه اندازی میکروتیک

چرا می بایست به کنترل ترافیک اینترنت شبکه خود اهمیت دهیم؟ با وسعت یافتن استفاده کسب و کارها از اینترنت و فناوری های شبکه های کامپیوتری ، درخواست خدمات نصب و راه اندازی میکروتیک در شرکتها نیز بیشتر شده است ؛ همراه با رویداد گسترش شبکه ها ، امنیت و مدیریت پهنای باند شبکه یکی از دغدغه های اغلب مدیران شرکت ها شده است. شرکت هایی که در حوزه ارائه راه اندازی میکروتیک فعالیت می کنند نیز راهکارهای مناسبی برای رفع مدیریت اینترنت در شبکه ارائه می کنند و مدیران سازمانها بهتر است با مدیریت پهنای باند در میکروتیک آشنایی های لازم داشته باشند تا اطلاعات جامعی از خدمات راه اندازی میکروتیک داشته باشند.

خدمات میکروتیک آریستک تنها شامل نصب نرم افزار کنترل اینترنت در شبکه نمی شود ، بلکه با راه اندازی میکروتیک و استفاده از تجهیزات کوچک و ارزان قیمت میکروتیک توسط کارشناسان حرفه ای می توانید به تعداد زیادی از امکانات کاربردی در شبکه های کامپیوتری یکپارچه دسترسی داشته باشید دست یابید. برای نصب و راه اندازی این امکانات اگر قصد داشته باشید از میکروتیک استفاده نکنید ، می بایست هزینه های هنگفتی را برای خریداری این امکانات پرداخت کنید ! اما با بهره مندی از خدمات راه اندازی میکروتیک به طرز چشمگیری هزینه های شبکه را کاهش می یابد. بنابراین با درخواست خدمات میکروتیک از شرکت آریستک ، علاوه بر برخورداری از امکانات کاربردی و ارزان در شبکه خود ، صرفه جویی هایی قابل ملاحضه ای را از کنترل ترافیک اینترنت عاید شرکت شما میشود. 

مدیریت و کنترل ترافیک اینترنت با میکروتیک

چنانچه از مصرف بیش از اندازه حجم اینترنت و دسترسی های خودسرانه کارمندان خود به منابع شبکه شرکت خود کلافه شده اید و مبالغ بالایی را به دلیل عدم کنترل ترافیک اینترنت پرداخت می کنید ، استفاده از خدمات ممتاز راه اندازی میکروتیک آریستک بهترین راه حل برای مدیریت اینترنت در شبکه ، دسته بندی کارمندان و و اعمال محدودیت های دسترسی در شبکه شرکت شما می باشد. بهتر است این را هم بدانید که هر تصوری که از شبکه های کامپیوتری برای خود دارید ، با راه اندازی میکروتیک آریستک در شرکت شما تحقق می یابد. با ثبت درخواست سفارش خدمات راه اندازی میکروتیک ، کارشناسان آریستک به محل شرکت شما مراجعه می کنند و پس از مشاوره ، اقدام به بازدید از وضعیت شبکه شرکت خواهند کرد.

متخصصان آریستک اطلاعات کلیه اجزای شبکه اعم از تعداد کامپیوترها و سرورها ، تعداد کارمندان شبکه ، اوضاع فنی تجهیزات شبکه و را ثبت و گزارش می کنند و راهکارهای متناسب با نیازهای مدیران و اوضاع شبکه را ارائه می کنند. مهندسین آریستک علاوه بر کانفیگ دستگاه های میکروتیک برای کنترل ترافیک اینترنت شبکه ، به منظور دسته بندی کردن کاربران شبکه و تنظیم دسترسی های آنها ، تنظیمات فایروال میکروتیک را در شبکه اعمال می کنند تا امنیت شبکه های کامپیوتر سازمان به طرز محسوسی افزایش یابد. سپس با راه اندازی hotspot میکروتیک ، شبکه وایرلس کنترل شده با امنیت بالا در سازمان راه اندازی می کنند و با فعالسازی اکانتینگ با میکروتیک ، کلیه دسترسی ها به وایرلس شبکه و پهنای باند آن را مدیریت می کنند. کلیه فعالیت های راه اندازی میکروتیک کارشناسان آریستک در شرکت شما ، همراه با گزارش های مفصل در هر مرحله از پروژه می باشد و واحد مراقبت از مشتریان آریستک با نظارت های دائمی خود روی پروژه ، میزان رضایتمندی شما مدیران گرامی را از خدمات شبکه آریستک مورد بررسی قرار میدهد. برای مشاوره و درخواست راه اندازی میکروتیک روی لینک زیر کلیک کنید.

راه اندازی میکروتیک آریستک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی